.

15Malaysia

tut

si sial

mungkin. aku x kenal engkau, tp kau pompuan sial
mungkin. aku yang x punya mata, tp kau ttp juga sial

*senyap

cinta x bererti memiliki. aku x paham itu, aku x thu apa itu cinta, aku x pernah rasa apa itu cinta, hanya memiliki kau, itu yang aku harapkan.
aku x punya sayap tuk bawa kau terbang, aku x punya bahtera tuk bawa kau belayar, tp kau thu aku kn, betapa besar keinginan aku.
aku punya hati y lemah, aku tewas dalam keindahan kau, aku lemas dalam perangkap bayangan kau, yang x ada kesudahan bagi aku.

*diam

aku didalam bilik kosong. sendiri, omongan lirik2 sedih aku dengar, meriahnya air mata aku.

*menangis

aku x kenal kau lama, tp teman kau lebih knal kau siapa. mereka th aku betul atau kau y salah.
aku cuba kenal dunia lebih luas. aku cuba terokai alam lebih dalam. ini yang aku dapat, aku terima.
hawa dijadikan hanya untuk adam, dr rusuk adam, hawa dibentuk. tinggikah hawa, hebatkah hawa. tp aku tetap kalah dengan rusuk tersebut.

aku ngaku. aku sombong, aku bodoh, aku x dek otak. masih lagi lemas dalam bayang gelap milik kau.
kau masih aku mahu miliki, kau masih aku mahu sayangi.

*pekik

mood:aku x mahu teruskn itu, itu memeritkn aku, aku x malu tuk nangis, kelu aku.

No comments: